Adblocker

Wenn du Wünsche oder Verbesserungsvorschläge hast, bitte hier melden.
SpacePig
Vip
Vip
Beiträge: 3
Registriert: Sa Jan 14, 2023 12:04
Kontaktdaten:

AdBlocker

Beitrag von SpacePig »

Hoe kom ik van die AdBlocker af??
Benutzeravatar
rosavlinder
Vip
Vip
Beiträge: 11
Registriert: So Mai 31, 2020 17:35
Kontaktdaten:

Re: AdBlocker

Beitrag von rosavlinder »

Op het webadres in de adresbalk links klikken, naar de instellingen van de site en daar de adblocker uitzetten.

Oftewel:
Ga naar een vertrouwde pagina die geblokkeerde advertenties bevat.
Klik links van het webadres op het hangslot of Info .
Klik rechts naast Advertenties op de pijlen .
Kies Altijd toestaan op deze site.
Laad de webpagina opnieuw.
Benutzeravatar
FriedaBirke
Beiträge: 28
Registriert: Mo Jan 31, 2022 12:35
Wohnort: NRW
Kontaktdaten:

Re: AdBlocker

Beitrag von FriedaBirke »

Die App von Deinem Adblocker aufrufen und dann da bei den Einstellungen deaktivieren ,. (ich kann das nur in deutsch schreiben :wink: )
SpacePig
Vip
Vip
Beiträge: 3
Registriert: Sa Jan 14, 2023 12:04
Kontaktdaten:

Re: AdBlocker

Beitrag von SpacePig »

Dank voor de aanwijzingen, maar wat ik ook probeer, die AdBlocker blijft terugkomen....
Benutzeravatar
rosavlinder
Vip
Vip
Beiträge: 11
Registriert: So Mai 31, 2020 17:35
Kontaktdaten:

Re: AdBlocker

Beitrag von rosavlinder »

Ik denk dat Google een goede hulp kan zijn ;)
André
Beiträge: 1
Registriert: Do Mär 16, 2023 12:07
Kontaktdaten:

Adblocker

Beitrag von André »

Ik heb op deze site een 'VIP ohne' lidmaatschap genomen en daarvoor betaal ik €5 per jaar extra,
Ik neem aan dat dit een redelijke compensatie is voor de advertenties die door mij 'geblocked' worden.
Waarom loop ik dan toch nog constant tegen teksten aan die mij oproepen om hierop een uitzondering te maken vanwege de inkomsten die Brettspielnetz misloopt?
Ik heb hier bewoon voor betaald!
Kaulquappe
Supervip
Supervip
Beiträge: 6
Registriert: Do Sep 22, 2022 13:47
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von Kaulquappe »

Ik ben Supervip en ik beleef precies hetzelfde. Reclames irriteren soms dus als je daarvoor betaalt hoop je er van af te zijn.
Benutzeravatar
Mathomo
Admin
Admin
Beiträge: 824
Registriert: So Apr 13, 2008 10:20
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von Mathomo »

Wanneer u de homepage opent, weet de website nog niet of u een VIP bent of niet. Daarom wordt op de startpagina altijd reclame getoond. Dat had op jijbent ook zo moeten zijn.
Zodra je geregistreerd bent, zou je geen reclamebanners meer moeten zien. Doe je dat wel, maak dan een screenshot en stuur die naar ons.

Vertaald met deepl.com.
Spielen und spielen lassen :)
Benutzeravatar
RickyFox
Vip
Vip
Beiträge: 44
Registriert: Mo Apr 12, 2021 18:18
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von RickyFox »

Since several weeks I have a similar problem. BSN always asks to delete my Adblocker. BUT I HAVE NO ADBLOCKER! Neither with an Adblocker-App nor with another App, where an Adblocker might be hidden. I have non! So - for me- - it's a problem of the BSN-program.
Benutzeravatar
Mathomo
Admin
Admin
Beiträge: 824
Registriert: So Apr 13, 2008 10:20
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von Mathomo »

@André en @Kaulquappe:
Heb je onze e-mail gelezen over de overstap naar VIP? Daar staat:
Als u na registratie nog steeds advertenties ziet, kunt u deze in uw profiel uitschakelen (https://www.brettspielnetz.de/profile.php). Het enige wat u hoeft te doen is het vakje voor bannerreclame (Bannerwerbung) uitschakelen en bevestigen door onderaan op Submit (Abschicken) te klikken.
Misschien ben je het wisselgeld vergeten?

@RickyFox: Einfach ignorieren. Und: BSN ist kein Programm, BSN ist eine Webseite bestehend aus sehr vielen PHP-Seiten. Aber das nur am Rande für die technisch Interessierten.
Spielen und spielen lassen :)
Benutzeravatar
FriedaBirke
Beiträge: 28
Registriert: Mo Jan 31, 2022 12:35
Wohnort: NRW
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von FriedaBirke »

Ich habe einen Adblocker, das war hier nie ein Problem. Bis vor einigen Wochen bekam ich auch keinerlei Hinweise diesbezüglich. Seit einiger Zeit wird mir allerdings angezeigt, dass ich den doch bitte deaktivieren soll. Reklame sehe ich durchaus (vielleicht nicht alle?) Den Adblocker habe ich nicht deaktiviert, die Meldung steht da weiter. Hab mich dran gewöhnt... :lol:
Benutzeravatar
Bohnenkraut
Supervip
Supervip
Beiträge: 64
Registriert: Mo Nov 07, 2011 17:27
Wohnort: Zuhause
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von Bohnenkraut »

Allgemein zur Info: Ich nutze Adblocker und es wird mir keine Aufforderung zum Deaktivieren angezeigt.
Gruß, Bohnenkraut
Ich bin wie ich bin. Die einen kennen mich, die anderen können mich.
MargavanderMeer
Vip
Vip
Beiträge: 11
Registriert: Do Okt 06, 2022 3:50
Wohnort: Nederland
Kontaktdaten:

Re: AdBlocker

Beitrag von MargavanderMeer »

Wij hebben ook van alles geprobeerd, maar krijgen de adblocker alleen weg op jijbent, niet op Brettspielnetz...
Benutzeravatar
Mathomo
Admin
Admin
Beiträge: 824
Registriert: So Apr 13, 2008 10:20
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: AdBlocker

Beitrag von Mathomo »

Natuurlijk verbiedt niemand je om VIP te worden zonder reclamebanner... :wink:
Spielen und spielen lassen :)
Benutzeravatar
buffalo147
Moderator
Moderator
Beiträge: 59
Registriert: So Sep 11, 2022 6:49
Wohnort: Gent - Belgiën
Kontaktdaten:

Re: Adblocker

Beitrag von buffalo147 »

After reading these older posts, i would like to add this on the topic:

when i look at my settings there is only: banners: toon (show). So it looks like on default they are off now (as vip without banners or higher) ?
Just for fun i tested by checking the box and save it, to see what ads i would get.

I got no ads whatsoever, on the places where there should be ads i get the message: you use an adblocker; but i stay logged in, it not causes any trouble. It also stays the same, no matter if i put the filtering on the site on or off.

So, i unchecked the box again (so ads would not be shown again). And yes, those messages are gone. And all is good.
I use Adblocker Ultimate (automatically installed in firefox).

Only thing i get, but very rare (luckily): allthough i put the filtering on the site out (i not get ads anyway because of my vip status) it just sometimes detects an adblocker installed; gives those same warning messages as when i check the box in my settings to show the ads. But with the difference that i get logged out; then first need to log in again, and then go to another page. And all is good again. And it happens on the strangest moments (while in a game looking for a good move or so).

I will mail a screenshot of the page when i choose to show the ads, but instead get the warning message of the adblocker. When the second thing occurs i will try to remember to make screenshots of the different pages and being logged out. ;)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste