Vraagje

Allgemeine Diskussionen
Antworten
Benutzeravatar
Do-Do
Vip
Vip
Beiträge: 7
Registriert: Mi Jun 14, 2023 22:22
Kontaktdaten:

Vraagje

Beitrag von Do-Do »

Allereerst mijn complimenten dat jullie de spelers van jijbent NL de kans geven om hier in het NL te kunnen doorspelen als de NL site stopt in 1 woord TOP!!
Maar ik heb 2 vraagjes:
Bij jijbent NL ververst de pagina vanzelf zodat je kunt zien dat je aan de beurt bent, hier bij deze site moet ik steeds handmatig de pagina verversen om te zien of ik aan de beurt ben, zou dit misschien aangepast kunnen worden?
En is het mogelijk om van alle spellen de NL naam ook te plaatsen bv in : ( ) want als ik nu translate gebruik krijg ik vertalingen waar ik nog niet van snap welk spel het is ...
Nogmaals super dat jullie dit allemaal doen, en ik hoop als Nederlandse dat ik hier net zoveel speel-plezier mag gaan beleven als dat ik al jaren op de NL site heb.
Benutzeravatar
Erna
Vip
Vip
Beiträge: 15
Registriert: Sa Sep 10, 2022 2:25
Kontaktdaten:

Re: Vraagje

Beitrag von Erna »

Do-Do hat geschrieben: Bij jijbent NL ververst de pagina vanzelf zodat je kunt zien dat je aan de beurt bent, hier bij deze site moet ik steeds handmatig de pagina verversen om te zien of ik aan de beurt ben, zou dit misschien aangepast kunnen worden?
Dit gebeurde bij Jijbent ook al een tijdje niet meer, Helaas...

Wat betreft de namen van de spellen, Duits en Nederlands verschillen eigenijk niet zo heel van elkaar. En Google Translate is gewoon slecht, soms moet je helemaal geen vertaler gebruiken maar op je gevoel af gaan
Benutzeravatar
Mathomo
Admin
Admin
Beiträge: 825
Registriert: So Apr 13, 2008 10:20
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Vraagje

Beitrag von Mathomo »

De pagina verversen is een VIP-functie. Erna kon het aanzetten in haar instellingen, Do-Do (nog) niet.

We hebben al overwogen om de Nederlandse (en Engelse) spelnamen te tonen. Maar die staan op veel plaatsen en het is nogal wat werk om dat te veranderen. Op dit moment zijn we met andere dingen bezig (zie Nieuws: https://www.brettspielnetz.de/news.php?newsnumber=180).

Tot die tijd raad ik je de site https://www.brettspielnetz.de/help.php aan. Links staan de Duitse namen en daarnaast de Nederlandse en Engelse namen als die verschillen. Je kunt het ook afdrukken als eerste remedie.
Spielen und spielen lassen :)
Benutzeravatar
Do-Do
Vip
Vip
Beiträge: 7
Registriert: Mi Jun 14, 2023 22:22
Kontaktdaten:

Re: Vraagje

Beitrag von Do-Do »

Mathomo hat geschrieben:De pagina verversen is een VIP-functie. Erna kon het aanzetten in haar instellingen, Do-Do (nog) niet.

Dank voor je antwoord, de vertaling is handig1 Maar ik ben inmiddels VIP maar de pagina ververst helaas niet , en ik zie geen optie in mijn instellingen :wink:
Benutzeravatar
Do-Do
Vip
Vip
Beiträge: 7
Registriert: Mi Jun 14, 2023 22:22
Kontaktdaten:

Re: Vraagje

Beitrag von Do-Do »

Optie stond er nu wel in! :D
Do-Do hat geschrieben:
Mathomo hat geschrieben:De pagina verversen is een VIP-functie. Erna kon het aanzetten in haar instellingen, Do-Do (nog) niet.

Dank voor je antwoord, de vertaling is handig1 Maar ik ben inmiddels VIP maar de pagina ververst helaas niet , en ik zie geen optie in mijn instellingen :wink:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste