Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Forum voor vragen over het spel woordenmix
Antworten
Simply77
Vip
Vip
Beiträge: 34
Registriert: So Aug 28, 2022 21:54
Kontaktdaten:

Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von Simply77 »

Het resultaat van de vorige beurt van zwart is pas zichtbaar bij wit als wit zijn nieuwe beurt heeft afgerond. Is niet functioneel en kan mogelijk aangepast worden aan de JIJBENT versie ?
Benutzeravatar
Mathomo
Admin
Admin
Beiträge: 825
Registriert: So Apr 13, 2008 10:20
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von Mathomo »

Nee, dat is precies hoe het op BSN wordt gespeeld. Je komt pas achter het resultaat van je tegenstander als je zelf de letters hebt gebruikt. Anders kun je altijd proberen je zet iets beter te optimaliseren dan je tegenstander. Dat zou niet eerlijk zijn voor wit.
Spielen und spielen lassen :)
Benutzeravatar
buffalo147
Moderator
Moderator
Beiträge: 59
Registriert: So Sep 11, 2022 6:49
Wohnort: Gent - Belgiën
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von buffalo147 »

@mathomo: i think Simply means that he can't look back on how black placed his letters in the previous turn; that he has to finish his move first

For example: white and black play turn 1. White then plays his 2nd turn. I think he wants to look at the 1st turn of black. But now he has to finish his second move first before he can do that (is what he claims).

I have not played any woordenmix since the server change i think; but i know that before it was always possible to look back on all previous and completed turns. Don't know if anything has changed on that now; would have to test it. ;)
Simply77
Vip
Vip
Beiträge: 34
Registriert: So Aug 28, 2022 21:54
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von Simply77 »

buffalo147 hat geschrieben: Mi Sep 20, 2023 12:19 @mathomo: i think Simply means that he can't look back on how black placed his letters in the previous turn; that he has to finish his move first

For example: white and black play turn 1. White then plays his 2nd turn. I think he wants to look at the 1st turn of black. But now he has to finish his second move first before he can do that (is what he claims).

....................................................
....................................................
Genau :)
vitamientje
Vip
Vip
Beiträge: 56
Registriert: Do Okt 06, 2022 15:02
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von vitamientje »

Ik geloof dat je de vraag niet helemaal goed hebt begrepen Mathomo.
Want als wit zijn letters heeft gelegd en ik dat daarna ook gedaan heb, kan ik nog steeds niet zien wat wit gelegd heeft. En dat is echt heel vervelend.
Als beide spelers gelegd hebben is het toch niet meer mogelijk om je zet te optimaliseren.
Het zou heel fijn zijn als je die correctie kunt aanbrengen, zoals dat ook mogelijk was bij jijbent.
wwwilly
Vip
Vip
Beiträge: 6
Registriert: Sa Aug 27, 2022 12:29
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von wwwilly »

Het is inderdaad lastig. Het is te zien door de pijltjes te gebruiken.
Benutzeravatar
Mathomo
Admin
Admin
Beiträge: 825
Registriert: So Apr 13, 2008 10:20
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von Mathomo »

Ik maakte een aantekening op mijn lange lijst. Op dit moment ben ik nog bezig met mijn belasting.
Maar bedankt voor de tip.
Spielen und spielen lassen :)
vitamientje
Vip
Vip
Beiträge: 56
Registriert: Do Okt 06, 2022 15:02
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von vitamientje »

Nee hoor, ook met de pijltjes lukt het niet. Ik hoop echt dat de gevraagde aanpassing werkt.
Simply77
Vip
Vip
Beiträge: 34
Registriert: So Aug 28, 2022 21:54
Kontaktdaten:

Re: Resultaat vorige beurt zwart niet direct zichtbaar

Beitrag von Simply77 »

vitamientje hat geschrieben: Di Sep 26, 2023 18:39 Ik geloof dat je de vraag niet helemaal goed hebt begrepen Mathomo.
Want als wit zijn letters heeft gelegd en ik dat daarna ook gedaan heb, kan ik nog steeds niet zien wat wit gelegd heeft. En dat is echt heel vervelend.
Als beide spelers gelegd hebben is het toch niet meer mogelijk om je zet te optimaliseren.
Het zou heel fijn zijn als je die correctie kunt aanbrengen, zoals dat ook mogelijk was bij jijbent.
Ter voorkoming van misverstanden, het probleem bestaat alleen voor wit; zie eerdere posts.
(Vitamientje heeft helaas wit en zwart omgedraaid)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste