tournooien

Allgemeine Diskussionen
Antworten
Austin
Vip
Vip
Beiträge: 10
Registriert: Mo Jul 03, 2023 13:06
Kontaktdaten:

tournooien

Beitrag von Austin »

hallo ,
Sinds enkele dagen meld ik me aan bij tournooien, maar elke keer verdwijnt mijn naam en dus ook het tournooi waar ik me had aangemeld.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
greets
Benutzeravatar
SkatingHacker
Moderator
Moderator
Beiträge: 7
Registriert: Fr Sep 16, 2022 13:40
Kontaktdaten:

Re: tournooien

Beitrag von SkatingHacker »

Austin hat geschrieben: Mi Nov 01, 2023 9:12 hallo ,
Sinds enkele dagen meld ik me aan bij tournooien, maar elke keer verdwijnt mijn naam en dus ook het tournooi waar ik me had aangemeld.
Zijn er nog mensen met dit probleem?
greets
Dat komt doordat je op vakantie bent. Als een toernooi vol is, dan wordt iedereen die nog meer dan een paar dagen op vakantie is automatisch van de lijst gehaald.
Austin
Vip
Vip
Beiträge: 10
Registriert: Mo Jul 03, 2023 13:06
Kontaktdaten:

Re: tournooien

Beitrag von Austin »

bedankt voor de snelle reactie ;)
Snits
Vip
Vip
Beiträge: 1
Registriert: Fr Sep 01, 2023 9:35
Kontaktdaten:

tournooien

Beitrag von Snits »

Ik wil meedoen met een toernooi mat UR, maar ik zie geen mogelijkheid om aan te melden.
Benutzeravatar
Marianne
Admin
Admin
Beiträge: 1180
Registriert: Mo Sep 12, 2022 16:33
Kontaktdaten:

Re: tournooien

Beitrag von Marianne »

Snits hat geschrieben: Do Dez 21, 2023 20:33 Ik wil meedoen met een toernooi mat UR, maar ik zie geen mogelijkheid om aan te melden.
Waarschijnlijk zit je dan al aan je taks. Je mag als niet vip aan 10 spellen en 3 toernooien tegelijk meedoen. Bij tabblad HOME op je overzichtspagina kun je zien hoeveel je al speelt.
Wieviel kann ich spielen?
Du kannst 10 normale Spiele spielen und an mindestens 3 Turnieren teilnehmen. Turnierspiele zählen nicht zum Spielelimit. Spiele kosten Speicherplatz auf dem Server. Du kannst maximal 10 beendete Spiele speichern - danach musst du erst Spiele löschen, ehe du neue beginnen kannst!
Für VIPs erhöhen sich die Grenzen für laufende und beendete Spiele!
Hoeveel kan ik spelen?
Je kunt 10 normale spellen spelen en deelnemen aan minstens 3 toernooien. Toernooispellen tellen niet mee voor de limiet. Spellen kosten opslagruimte op de server. Je kunt maximaal 10 voltooide spellen opslaan - daarna moet je spellen verwijderen voordat je aan nieuwe kunt beginnen!
Voor VIP's worden de limieten voor huidige en voltooide spellen verhoogd! https://www.brettspielnetz.de/help.php
Veel succes, maar vooral heel veel plezier :yes:
Good luck, but most of all have fun :yes:
Viel Glück, aber vor allem viel Spaß :yes:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste